onsdag den 3. oktober 2012

Strandtur og husmor :)

Så i dag (tirsdag) skulle jeg først arbejde klokken 12.00 så jeg havde lidt tid til at gøre hvad jeg ville. Valgte at tage ned på stranden, og det var virkelig et smukt syn!!! Føler mig virkelig heldig at jeg bor ved så smuk en natur, jeg bor jo i Half Moon Bay området, og der er fyldt med strande langs kysten, hvis du kører 20 min langs kysten er der ihvertfald 5-6 strande, når men jeg tog så den der ligger tættest på vores hus, nemlig Montara State Beach. Det område jeg bor i er der også fyldt med en masse bjerge, og det ser virkelig smukt ud! Skal snart op og vandre i bjergene med min familie og det glæder jeg mig til!




Dagen i dag er ellers gået med at Skype med Dina!!! Det var så godt at snakke med hende igen, det gør mig virkelig glad når jeg snakker med dem derhjemme på skype, så jeg lige kan blive opdateret og se dem, det mindsker ens savn en smule <3 Og på torsdag har jeg en skype-date (har jeg set andre au-pairs kalde det) med Line, så det ser jeg  frem til :-D

Overskriften for dette blog indlæg er også husmor! For hold nu op hvor har jeg følt mig som en husmor i dag :-D det er ikke ment på en dårlig måde, for jeg elsker det virkelig! Det er sindssygt så meget jeg har lært på bare 8 dage, og jeg føler mig allerede meget mere moden og voksen nu. I dag havde jeg nogle huslige ting som jeg skulle gøre, jeg skulle tømme opvaske maskinen, ordne på pigernes værelse, rede deres seng, vaske deres tøj, moppe gulvet, og så vaskede jeg også mit eget tøj! Og jeg er faktisk ret stolt :-D for min mor har vasket mit tøj i 18 år, og nu er det endelig min tur til at gøre det selv! Og kan jeg faktisk godt finde ud af det!! (ved du kigger med mor)...

Efter det skulle jeg hente Asha (den yngste pige) i pre-school, og så Uma (den ældste pige) i kindergarten. Vi legede lidt rundt på legepladsen ved Uma's kindergarten, og på vejen hjem til vores hus, kørte jeg langs kysten og så den lækreste surfer fyr EVAR :-D sad helt seriøst og måbede da jeg så ham!!! Så den strand skal jeg hen på, på torsdag, haha.
Så kom vi hjem og jeg gav pigerne en snack, vi legede udenfor, lagde puslespil, legede med lego osv, en rigtig hyggelig eftermiddag!
Nu har jeg lige spist mexicansk med familien, og vil snart gå i seng, klokken er kun 19:48, men det tager bare al ens energi at lege med to små piger en hel dag og løbe rundt efter dem :-D

Kys kys.....

2 kommentarer:

  1. Det lyder super skønt! Og dejligt at du allerede er kommet ind i en god rytme med pigerne <3 Håber snart der kommer nogle billeder af pigerne, hvis du må lægge dem op for forældrene <3 Savner dig!

    Vi må snart lave en skype-date, hihi <3

    Love Simone <3

    SvarSlet
  2. har først set din kommentar nu, men ja skal nok tage nogle billeder af pigerne og ligge dem ind <3 og ja er kommet ind i en god rytme, så det er dejligt..
    Savner også dig! lad os snart snakke på skype igen :)

    Love.

    SvarSlet