mandag den 22. oktober 2012

Dejlig uge!

Så er det søndag, og endnu en uge er gået og det har været en rigtig dejlig uge!

Har desværre ikke fået taget så mange billeder i denne uge, lidt ærgeligt, men vil prøve at få taget nogle flere i næste uge <3
I tirsdags var jeg henne og træne i vores fitness center, vi kalder det for "the pac" fordi det hedder Pacific Athletic Center, ellers hedder det også for Pacific Sports Resort Redwood, for dem der vil google det :-D Når men jeg var derhenne og træne, og der er virkelig ingen undskyldning for IKKE at tage derhen, det er et virkelig dejligt sted og føler lidt at jeg er på ferie når jeg er der, vejret er altid rigtig varmt, der er pools, tennisbaner, jacuzzi'er, boblebad i omklædningsrummet, basket hal, en café med lækre smoothies osv osv!! Virkelig fedt sted, og så er der alle mulige gode maskiner oppe i fitness lokalet, maskiner jeg aldrig har set før, så står altid og stalker folk før jeg går hen til en maskine så jeg ved hvordan de virker! haha :-D

                                              
                                                       (Udenfor ved pool-området)
Efter træningen mødtes jeg med min værtsmor Anita, og Uma og Asha. Så tog vi hen og spiste fro-yo, eeeelsker det! og pigerne er også helt vilde med det :-D og efter tog vi ud på en pumpkin patch, et halloween/græskar sted, hvor man kan købe græskar, hvor børnene kan ride på heste, hoppe i hoppeborge og sådan, så det var en meget hyggelig dag :)

Torsdag var jeg sammen med Ivonne og Jessica, og hen og få vores ugelige fro-yo! Godt det er fedt-fattigt, for det er virkelig noget man bliver afhængig af! Jeg vælger altid vanilje, og så med jordbær og banan stykker ovenpå, MUMS!

Denne her weekend har været sådan stille og rolig, i fredags var jeg med familien hen og spise hos deres venner, hvor vi bare hyggede og slappede af, og så igår var jeg henne og besøge Anna (min svenske au pair veninde), hun bor i en by der hedder Livermore (google Livermore downtown, hvis i vil se billeder), og Livermore er virkelig en skøn by, først fordi der altid er dejligt vejr omkring de 25-30 grader, og så fordi deres by/downtown er så hyggelig, man går langs gaden hvor der er masser af cafeer, restauranter, negle-saloner, live-bands der spiller ude imod gaden osv, der er bare en virkelig god stemning. Og så fik vi ordnet vores negle i en negle-salon/butik, har sagt lige siden at jeg kom herover at jeg ville prøve at få lavet mine negle, så det gjorde vi! Anna fik bare lagt neglelak på hendes egne negle, og da alle mine lange negle er knækket af efter jeg har leget rundt med pigerne, fik jeg lavet gele negle (tror jeg, ellers akryl), og det betalte jeg 25 dollars for, dvs ca. 150, og er rigtig glad for dem!!


(Anna's negle før)

(Mine negle før)

(Anna's negle efter)

(Mine negle efter)

Efter vi havde fået lavet vores negle, tog vi ud på en rigtig god restaurant, hvor jeg fik tigerrejer og Anna fik en pastaret, og så var det ellers hen til biografen, for første gang i USA, hvor vi skulle se Taken 2! Og selvfølgelig er alt større herover, størrelserne på deres slik/sodavand/popcorn osv og så også på deres sale, salen var helt vildt stor, hvor der nok kunne sidde omkring 500 mennesker :-D Herover kan man købe nachos, hotdogs og sådan noget til at tage med ind til biografen, ved ikke hvorfor, men synes det er lidt underligt at sidde og spise det inde i en biograf, så mig og Anna købte nogle popcorn, og så kan man putte flydende smør på!! Virkelig klamt, og så oste pulver og hvad ved jeg, det skulle jeg godt nok ikke nyde noget af! HAHA... Når men vi var inde og se Taken 2, rigtig god film, den kan klart anbefales! Efter det skulle jeg hjem med toget, det tog omkring 1 time, og så var det ellers bare hjem og soooooove!

Dagen i dag, har jeg brugt på at skype lidt med folk derhjemme fra, slappe af, ordne ting på mit værelse, og så havde jeg mit første au pair møde i dag. Vores area director havde inviteret os hen på en pumpkin patch, men det viste sig bare at alle fra bay-området havde valgt at tage derhen, så der var fyldt med mennesker over det hele, og lange bil-køer på vejene, så det var nærmest ikke til at komme frem eller tilbage, derfor var det kun 3 ud af 6 familier der mødte op, men det næste møde/sammenkomst bliver allerede i starten af November, så der får jeg mødt resten af au pair pigerne i mit område, men jeg mødte en pige fra Frankring der hedder Marie, der har været her i 1 måned, og så en pige fra Spanien der hedder Maria der har været her i næsten 3 måneder, så det var hyggeligt lige at få mødt dem, og få nogen nye venner <3
Efter det tog jeg hen og trænede, og så ellers bare hjem og spise, i bad og slappe af. Nu vil jeg snart gå i seng, endnu en uge med 45 timers arbejde venter!

Håber alle har det godt derhjemme, kys kys.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar