tirsdag den 9. oktober 2012

19 års fødselsdag!!!!

Dette bliver et hurtigt lille blog indlæg, da jeg ikke har så meget på hjertet siden igår, men alligevel lidt :-D Så i dag havde jeg fødselsdag hvor jeg fyldte 19 år! Det første jeg gjorde da jeg lukkede øjenene op var at læse brevet fra min bedste veninde, Simone. Hun havde givet mig 3 breve inden jeg rejste, det første måtte jeg åbne i New York, det andet på min fødselsdag og det sidste til jul, og dem der kender mig godt ved hvor dårlig tålmodighed jeg har, så det var selvfølgelig det første jeg gjorde i dag :-D og det var virkelig endnu et sødt lang brev fra hende!! Sådan nogle "småting" betyder virkelig ALT for en når man er så langt hjemmefra, så det var dejligt at læse og føle sig lidt elsket <3
Jeg har haft en rigtig god dag, eller nærmere aften, sammen med min værstfamilie <3 har skulle arbejde fra 08:30 til 17:30 i dag, så det var først da jeg fik fri at jeg blev fejret! Vi tog ud på en restaurant der hedder Benihana, der ligger omkring 30 min væk fra hvor vi bor, og det var virkelig den fedeste restaurant! Og for det første var der folk til at parkere ens bil, noget jeg kun har set i film, så det synes jeg var ret blæret :-D Når men Benihana er åbenbart meget populært herover, da de har over 50 restauranter rundt omkring i landet. Så det er en japansk restaurant, hvor kokken står ved bordet og laver ens mad! virkelig fedt. Så der er en kæmpe koge plade, og så sidder man omkring og spiser. Kokkene er virkelig sjove, og dygtige til det de gør! De kaster rundt med maden, laver små tryllekunstner, skærer kødet ud på en speciel måde osv, så det var rigtig lækkert, og så kom nogen af kokkene også hen til mig og sang fødselsdagssang, først på engelsk og så på japansk :-D
Stedet hvor restauranten ligger, er virkelig perfekt! Det ligger lige ud til vandet og så ligger den helt tæt på San Francisco lufthavn, og landingsbane så man kan se når alle flyene lander, det var fedt at se det! Og underligt at tænke på at for bare under 2 uger siden, var det mig der sad i en af de fly!
I dag har jeg også fået blomster af min mor og stedfar, og det var så sødt! dejligt at vide at der bliver tænkt på en derhjemme <3 fik den smukkeste lyserøde, lilla og røde buket blomster af dem..

Noget helt andet på vejen fra restauranten kører jeg hjem, og vi bor som sagt ved vandet og ved bjergene, og da San Francisco ligger på den anden side af bjerget, skulle jeg køre i mørke over bjerget, hvilket jeg ikke lige er vant til! Så selvfølgelig tager jeg det stille og roligt, da jeg for det første ikke er vant til de små smalle veje, ikke er vant til at køre i bjerge, og så at det er helt mørkt! Så tager det stille og roligt, men prøver alligevel at komme op at køre det som jeg må! Pludselig er der en eller anden idiot der bliver ved med at tænde og slukke for det lange lys, så han blænder mig fuldstændig, og det er altså ikke en sjov følelse når man kører i bjergene og er lidt usikker! Så efter 10 min. kørsel i bjergene kommer vi til vores by (Montara) og pludselig overhæler han fuldstændigt sindssygt og bare jerner bremsen i bund, så han stopper lige foran bilen, min værtsfar går så ud til den anden bil og spørger hvad problemet var, men han havde vidst drukket lidt for meget og synes bare at det hele gik for langsomt! Og da jeg sad der i bilen, tænkte jeg bare OMG lige om lidt skyder han ham eller sådan noget, man ved jo aldrig hvad der kan ske herover :-D men heldigvis skete der ikke noget, blev bare meget overrasket over hvordan nogen folk kan være i trafikken, pga 10 km/t!!

Men alt i alt har jeg haft en rigtig god dag, det har selvfølgelig været lidt svært ikke at være sammen med min familie og tætteste venner på lige præcis denne her dag, der er lidt speciel, når nu man er vant til at være det <3 men det var dejligt at få så mange søde hilsner på facebook, det fik mit humør i top og gjorde mig glad!Så det var min dag! Nu vil jeg ligge mig til at se Amalies verden 3, fristet og diverse andre programmer fra TV3, for jeg kan simpelthen ikke leve uden det! haha...

Kys kys....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar