tirsdag den 29. januar 2013

4 måneder :)


Så er det blevet mandag (tirsdag I Danmark) og tid til at skrive lidt igen, og holde jer opdateret <3 der er sket mange ting på det sidste, både godt og ondt, men jeg er stadig rigtig glad for at være her. Er begyndt på Stanford, er blevet medlem af en lækker fitness club, har fået en masse nye søde veninder og så selvfølgelig en sød værtsfamilie, hvor jeg elsker at bruge min hverdag på at være sammen med Uma og Asha, så der er ingen tvivl om at jeg NYDER det så meget som jeg kan, og imens jeg kan, for tiden går jo så stærkt! Har allerede været her i 4 måneder! Men selvfølgelig savner jeg min familie rigtig meget og minve venner derhjemme (hvilket heller ikke burde komme som en overraskelse for nogen, når man rejser flere tusinde kilometer væk i et år), og det er altså ikke sådan så jeg sidder og græder hver dag over det, men mere sådan hvor jeg tænker, ”ej hvor ville jeg ønske at pigerne var her til at opleve det her med mig” eller bare når man har brug for et kram, fra dem så jeg elsker. Så fordi jeg at jeg jer derhjemme, må i altså ikke tro at jeg så nyder tiden mindre herover, for sådan er det ikke, så det håber jeg ingen er i tvivl om! :)
Som sagt kommer min familie herover og besøger mig i marts i 2 uger, og jeg glæder mig SÅ meget! Jeg kan slet ikke forstå at de kommer herover, og skal se alle de steder jeg er til hverdag, hvor jeg bor osv. ja det bliver bare helt surrealistisk! Så det ser jeg meget frem til!!! Og så skal jeg også på skiferie med pigerne, det glæder jeg mig meget til, hvor vi skal til Tahoe i en weekend og stå på ski (sjovt nok :-D) og så bare hygge os! Vi skal bo i South Lake Tahoe, der ligger lige op til græsen til staten Nevada (der hvor Las Vegas ligger) så der kan jeg lige krydse endnu en stat af på listen! Så skal jeg også på en lille roadtrip i weekenden med 4 veninder, hvor vi tager til Oregon, staten over Cali, bare for at komme derop og se så mange ting og stater som muligt, så det bliver rigtig sjovt :)
Og lidt om min uge… onsdag  i sidste uge havde jeg playdate med Ida og hendes værtsbarn, poppy, som faktisk hedder Penélope, hvilket er sådan et sødt navn! Når men vi har tit playdates, fordi pigerne virkelig elsker at lege med hinanden, og så har vi alle sammen bare det godt sammen, så tager vi på legepladsen og leger, bager, tager ud og hiker, leger derhjemme med pigerne osv. Onsdag var vi så på MCD’s indendørs legeplads, da det ikke var særligt godt vejr, og det er den eneste indendørs legeplads tæt på os begge, og da vi så står derinde, ser Uma en fyr som hun tror der er Justin Bieber, hun har jo lidt Bieber fever, så hun var helt oppe og køre, og stod og blev helt genert og viskede til mig, og blev sådan helt ”ej det er justin bieber!!!” det var SÅÅ sødt, men hun blev desværre lidt skuffet da jeg fortalte at det altså ikke var ham :-D
Onsdag var det så også tid til at tage på Stanford igen, hvor jeg tager faget sammen med en anden dansk au pair (Marie) og vi fik så vores resultater tilbage fra vores psykologiske test, hvor jeg fandt ud af at jeg er helt vildt lykkelig, er ikke sur eller vred, men så åbenbart ikke har så meget humor, så det var meget sjovt høre om :-D efter timen kørte mig og Ida hjem sammen, da vi begge tager timer på Stanford og bor  tæt på hinanden. Vi kørte forbi et af de der huse hvor der bliver holdt fester, det bliver kaldt for et frat house, hvor det kun er fyre der bor der, og det vi kørte forbi hedder noget med broccoli og der er der hvor fodbold og vandpolo fyrene bor, og der er åbenbart fest hver onsdag, men vi var der før festen startede, så vi kørte bare hjem :)
Torsdag havde jeg en pause fra 9-11 så der brugt jeg lige min tid på at se lidt paradise! For det kan jeg ikke leve uden :-D haha! Og ellers var jeg til gymnastik med Uma og Asha, hvor jeg har fået mig en lille sød ven, hun er nok 6-7 år og så kommer hun altid løbende hen til mig og krammer mig når hun ser mig, og så da hun så mig sagde hun ”I like your outfit” selvom jeg bare havde jogging tøj på, så ja hun er bare dejlig. Efter jeg fik fri tog jeg ind til San Francisco for at mødes med Nadja (og hendes veninder) en sidste gang, snøft, inden de så skal rejse rundt i 5 uger, og så tilbage til Danmark efter. Så vi tog op på yndlings restauranten Cheesecake factory, hvor vi kun skulle vente 25 minutter på et bord, hvilket er intet når man er der :-D men vi spiste så der og hyggede os alle sammen og snakkede. Ved siden af os sidder der så 2 brasilianske fyre sammen med deres forældre, der bare overhovedet IKKE er flotte, og de sidder bare der og bliver ved med at stirre over på os. Da de så går, smider en af dem en seddel på bordet, hvor der står ”two sexy brazilian guys, facebook us” og så deres navne nedenunder, og vi tænker bare ”øøøh hvad? Det gjorde de bare ikke lige” :-D Men det var meget sjovt, det er bare noget der typisk sker herover og aldrig ville ske derhjemme :-D man siger jo at San Francisco er byen man tager til hvis man gerne vil være sig selv, og det er også helt fint, og har ingen fordomme, men da jeg er på vej hjem, ser jeg en mand/dame og jeg er simpelthen ved at dø af grin! Altså det er en mand, der ligner Hitler FULDSTÆDNIDT, men det der skæg og det hele, og så har han paryk på og dametøj på? Tænker bare okay hvis du så vil være en kvinde, hvad så med at barbere dit store skæg væk? :-D så sidder han der med sin mobil og lytter til musik, og sidder rigtigt der med trutmund, kunstige negle, 1000 fingerringe, det ene ben krydset over det andet, og prøver rigtigt at være en fin dame, og så har han bare det store skæg og ligner Hitler, ej det var altså sjovt :-D men fred være med det, der skal jo være plads til os alle.
Min weekend har været rigtig dejligt, men som sædvanlig alt for kort! Jeg har brugt tiden med Ida, hvor vi mødtes med en pige der hedder Lisa, der er rigtig sød, vi var så i biografen og så den underligste film nogensinde!!! Tag ikke ind og se movie 43, for den er simpelthen for mærkelig :-D hvor jeg så de lækreste tvillinger!!! så har jeg gået rundt på Stanford med Marie, hvor vi så kirken, basketball hallen osv, og så fik jeg også shoppet en smule, men faktisk ikke så meget som jeg plejer, da jeg skal til at spare lidt, til min familie kommer herover <3 så har vi holdt Uma’s 6 års fødselsdag, med regnbue tema, hvor alt var i farver og hvor vi havde den største regnbue hoppeborg, og  hvor huset var fyldt hele lørdagen, men alle deres venner og familie. Og så har jeg fået set mavericks in real life! Altså nogen af de største bølger i verden, og hvor der lige har været international surfer konkurrence, så det var ret fedt at se :-D




(Piñata fyldt med en masse slik)

(Fødselsdags barnet)


(Regnbuekage :-D)

(Har besluttet mig for at hoppe med på moden herover, og begynde at gå med blomster bukser, det er ikke sådan umiddelbart mig, men man skal jo prøve noget nyt en gang i mellem!)

(Stanford Sweater!!! den skulle jeg bare eje)

Denne her uge står den på en masse hiking i bjergene og ved stranden, lille roadtrip til Oregon med pigerne, min værtsfars fødselsdag, Stanford timer og hyggelige timer med Uma og Asha <3
Håber alle har det godt derhjemme…
Kys kys kys. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar