onsdag den 8. maj 2013

6 måneders forlængelse :)


Ja som overskriften siger og som de fleste sikkert ved via facebook, så har jeg besluttet mig for at blive her i 6 måneder mere!! <3 det betyder at jeg er hjemme d. 24 marts 2014, i stedet for d. 24 september 2013. Så er her stadig i 10,5 månede mere! Det gør mig helt vildt glad at vide at jeg stadig bliver herover og jeg får en masse nye oplevelser! Og at jeg kommer til at opleve halloween, thanksgiving, vores fødselsdage, julen osv osv en gang til! :-D det skal lige siges at det har været en RIGTIG svær beslutning! Har gået rundt og tænkt på det i mange måneder, og hver gang siddet med tåre i øjnene, det er jo ikke en helt nem beslutning når man er SÅ splittet. For på den ene side så savner jeg det derhjemme SÅ meget! Bare det hele taget Danmark og det at være hjemme. Savner min mor, far, bror, og ja bare alle i familien så meget, tænker især meget på mine bedste forældre, og ja så selvfølgelig også mine venner. Man indser virkelig hvor meget de betyder og fylder i ens hverdag når man rejser væk, men jeg VED at alle der betyder noget for mig, nok skal stå inde i lufthavnen og tage imod mig når jeg kommer hjem <3 om det så bliver i september eller marts. Men ja så på den ene side savner jeg det derhjemme rigtig meget, og hvor man på ens dårlige dage tænker, IH hvis jeg bare kunne have været derhjemme. Men på den anden side, så har jeg det super fedt herover! Jeg nyder virkelig livet, og oplevelser så mange nye og fede ting! Det er virkelig det bedste at være ude at rejse, og jeg elsker min værtsfamilie! Kan slet ikke forestille mig at skulle sige farvel til dem, så er glad for at have endnu 10,5 månede/ 6 måneder ekstra sammen med dem <3 og så har jeg jo  heller ikke nogen kæreste at komme hjem til, som er den største grund til at de fleste af mine veninder vælger at tage hjem igen efter kun 1 år, og så har jeg ingen lejlighed, job, eller uddanelse når jeg kommer hjem. Så på den måde har jeg ikke travlt :) alt det får jeg styr på når jeg kommer hjem. Og så er det også lidt dejligere at komme hjem til foråret end at komme hjem til efterår, vinter og kulde.  Så det er det min beslutning er blevet, og jeg er rigtig glad for det. Jeg har nok 2 ugers ekstra ferie i Juli måned, så der kommer jeg måske et smut hjem forbi Danmark, ellers så til jul, hvis det kan lade sig gøre!! Der er nemlig en masse regler med visum, forlængelse som au pair, rejse udenfor USA osv osv. men jeg håber at det kan lade sig gøre! Det ville være det bedste at se alle igen og være lidt igen, og så komme tilbage til USA og nyde de sidste måneder, og det ville bestemt også hjælpe på hjemveen og savnet til alle, og gøre det lidt lettere at blive herover i 6 måneder mere, så nu må vi se hvad det bliver til! Det bliver spændende :)

Men ellers er der faktisk ikke sket det sådan vildt store!! Har haft 2 ret stille og rolige uger, synes jeg selv :-D har brugt en masse tid i vores fitness club, hvor vejret har været så perfekt! Skyfri himmel og så 30 grader! Så har jeg bare ligget der og steget og badet. Og det er virkelig det bedste, nyder det så meget :-D føler virkelig det er som at være på ferie. Og hvis der er noget jeg elsker, så er det at være på ferie. Vi er stortset altid i Tyrkiet i 2 uger om sommeren, og det er virkelig de bedste uger. Så at føle at være på ferie, er det bedste. Bare ligge og stege, og læse blade, og bade og bare slappe af, det er det bedste :-D
Så har jeg også brugt meget tid i fitness! Er helt stolt over hvor godt jeg har fået taget mig sammen. Så den ene uge var jeg i fitness hele 5 gange! Tror det er rekord. Så da jeg stillede mig op på vægten, som jeg gør hver uge, så var der satme røget 3 kilo! Yay. Så det er bare om at blive ved og køre den gode stil :)
Så har jeg også fået 2 nye veninder. Altid dejligt med nye veninder jo <3 det er to svenske piger der hedder Julia og Josefin, og de er bare lige mine typer. Så søde begge to, og sjove at være sammen med, og kan også lide shopping lige mig! haha :-D de skal også med op til Clearlake til den lakeparty jeg skal til, så det bliver super hyggeligt! Og så skal jeg til koncert med dem i næste weekend, med nogle svenske DJ’s der minder om swedish house mafia, så det ser jeg meget frem til. Dejlige at have en masse planer med pigerne og ting at se frem til :)

(Søde Asha der var så træt den ene dag, så da jeg vækkede hende, ville hun ikke stå op, og valgte så at falde i søvn igen, på denne her måde :-D)

(Victoria's secret armbånd som jeg har fået af min værtsfamilie, det er sååååå flot!!! og jeg elsker det)




(Asha der er klar til sommer og sol)

(Mit hår efter jeg prøvede at lege frisør, men faktisk flot nok :-D)

(Min nye bikini fra Victoria's secret!!! så flot og sommeragtig)

(Ny lipgloss som jeg har købt, der gør læberne større, den er virklig vild og virker så godt :-D)

(Søde ashi)

(Min baby!! Michael Kors tasken som jeg snart køber!)

Så det var lige et anderledes blogindlæg, da jeg altid plejer at skrive hvad jeg laver dag for dag, og da de altid plejer at være så laaaange. Haha!
I weekenden skal jeg til Yosemite med pigerne (som er de sædvanlige 5 piger som jeg er sammen med i weekenderne). Yosemite er en nationalpark her i Californien der ligger 5 timer væk, og der virkelig har den smukkeste natur! Med en masse bjerge, vandfald osv. vil i hvert fald tage tusindvis af billeder af den smukke natur og ligge op her, så i alle kan se hvor flot der er. Så der skal vi rigtigt campere igen, og ude og nyde friluftslivet, og det er så komisk da vi alle er storby piger der elsker shopping og fester :-D det bliver helt vildt hyggeligt at skulle prøve det igen. Men der er lige et men, for der er nemlig bjørne i parken! De rigtige vilde af slagsen, så dem er jeg lidt bange for! Man skal i hvert fald være super forsigtig med ens mad og sådan. Altså hvis man bare har en pakke tyggegummi med smag liggende i bilen, så flår bjørnene døren ud af bilen. Så det skal nok blive spændende at sove i de telte/huse som vi har lejet :-D
Så ja det var lidt om mine sidste par uger, skal nok blive bedre til at opdatere bloggen og skrive lidt mere, men har haft så mange ting at tænke på, på det sidste <3
Håber alle har det godt derhjemme.
Kys kys 

1 kommentar:

  1. Hej igen Nadja. Er glad for at hører at du er så glad for din værtsfamilie og at du har besluttet at forlænge dit forløb. Jeg selv rejser d. 15. Juli og skal bo i Piedmont(Oakland. Glæder mig rigtig meget til at komme derover, og dine indlæg er virkelig positive og I ser ud til at hygge jer rigtig meget derovre :).

    Hilsen Cecilie

    SvarSlet