fredag den 26. april 2013

Biograf og camping :)

Så blev det alligevel 14 dage igen før jeg fik opdateret jer alle sammen, men har simpelthen været så travl hele tiden :-D har nærmest ikke 10 minutter på en hel dag hvor jeg slapper af, der sker noget hele tiden, hvilket jeg er vild med! (Far, der skal jo ske noget hele tiden :-D) og så har jeg også været meget træt, som jeg nok er hele tiden, men er begyndt på energi piller, og synes allerede at de er ved at virke :-D

Når men jeg går 2 uger tilbage, hvor jeg om fredagen havde en rigtig dejlig dag med pigerne. Vi hyggede på legepladsen og fjollede rundt som vi altid gjorde. Da jeg så skulle hente Uma på sin skole, springer en af lærerne nærmest ud af vinduet og råber at jeg altså bare ser rigtig fin og sommer-agtig ud, og om hvor jeg havde købt min tøj osv. Det kan altid gøre mig glad sådan noget! Haha. Da Uma så endelig kommer ud fra idræt og vi skal hjem, vil hun ikke gå, fordi at Danick’s skoletaske er ovenpå hendes skoletaske, og så ville hun vente til han kom og hente sin taske, så de kunne snakke sammen, ej men det er simpelthen så sødt! Danick er en lille fyr der går i Uma’s parallel klasse, og hun er simpelthen SÅ forelsket i ham, og han er hendes kæreste, han ved det bare ikke :-D Da han så endelig kom, og tog sin taske, kunne vi køre hjem, og det er virkelig nogle sjove spørgsmål jeg får stillet af pigerne en gang i mellem. Så spørger de, hvordan kunne Gud lave hele verden, om det hvide vi har inde i vores øje bare er til pynt osv. og jeg er bare sådan, prøver at forklare det så godt som jeg nu kan :-D haha.
Da jeg så fik fri var jeg i San Jose. Har en ny veninde der hedder Xenia der bor der, så vi tog først ud at spise på California Pizza Kitchen, hvor vi fik verdens bedste pizza, og så er den oven i købet lidt ”sund” i det. Den er fyldt med kylling, tomat, agurk, salat og avokado, og det er sådan så man ikke kan se pizzaen, men at det bare nærmest ligner en stor salat som man får :-D da vi havde spist tog vi i en drive-in biograf, præcis som man ser det i film! Så hyggeligt og sjovt altså. Og også lidt uhyggeligt, for vi tog ind og så The Call, som jeg allerede har set en gang, men stadig uhyggelig og spændende. Så vi betalte ved en lille bod, og så kører man rundt i biograf-parken indtil man finder den storskærm man skal hen til. Så parkerede vi bilen, og så sad vi i Xenia’s bagage rum fyldt med tæpper, puder og slik, super hyggeligt! Hvilket et sted til en god date :-D
Om lørdagen sov vi bare lææææænge! Tror ikke vi stod op før ved 13 tiden, på trods af at vi faktisk var kommet tidligt i seng, men altid dejligt at få sovet ud, efter en 45 timers arbejdsuge med børn. Min farfar fyldte 81 den dag, så jeg ringede kort og sagde tillykke til ham, og det var simpelthen så godt at snakke med min farmor og farfar igen, kunne virkelig høre på dem hvor glade de blev da jeg ringede :) min farmor og farfar er de eneste fra min familie, som jeg ikke lige sådan kan komme i kontakt med, da de hverken har mail, facebook, viber eller noget andet. Min farmor siger altid at jeg ikke må gifte mig herover, men altså sådan som det ser ud nu, er der ingen grund til at bekymre sig om det :-D synes fyrerne herover er for lave og offensive.
Når men da vi endelig fik spist morgenmad og kom i tøjet, tog vi hen til Stanford hvor den første amerikanske football kamp var. Det var bare en slags trænings-kamp, hvor det var Stanford mod Stanford men stadig sjovt at se, for jeg elsker virkelig sport! Og elsker hvor højt amerikanerne går op i det herover.
Om søndagen sov jeg igen længe, og lå i sengen indtil ved 15 tiden. Det var virkelig skønt, og så fik jeg snakket med min mor først, så Line og til sidst Nadja i hele 3 timer! Altid skønt at snakke med dem hjemmefra, og få snakket lidt dansk! Det kan jeg godt savne en gang i mellem :) Om aftenen tog jeg i drive-in biografen igen, med de 5 piger i min ”gruppe”. Så der holdte vi 3 biler ved siden af hinanden og så G.I Joe 2, men Channing Tatum! Årh han er dejlig..
Mandagen, tirsdagen og onsdagen gik bare med træning! Og så havde jeg en time med en personlig træner, som man får gratis med når man tilmelder sig i fitness, og det var simpelthen de hårdeste 45 minutter i hele mit liv. Ej men det var sindssygt, jeg var så udmattet at jeg var tæt på at besvime :-D allerede efter 10 minutter var jeg ved at dø, og træneren var sådan, er du okay? og jeg sagde bare ja ja og kørte på og skulle spille sej :-D altså det er lidt pinligt at stå og lave øvelser og så give op, når man står der hvor alle pumper fyrerne står. Så efter de 45 minutter, kørte jeg direkte hjem og sov :-D dagen efter var så ikke så sjov igen, var SÅÅ øm. Og ikke bare sådan semi øm, men virkelig øm hvor jeg næsten ikke kunne komme ud af sengen! Hver gang jeg skulle sætte mig ned på en stol, sætte mig ind i bilen osv. skulle jeg lige sådan tælle til 10 for at gøre mig selv klar, og så støtte mig til alt hvad jeg nu komme til, sådan som en gammel dame :D altså kunne næsten ikke gå eller føle mine ben! Og sådan stod det på i 4 dage! Så man må sige at det virker. Men desværre er det alt for dyrt! Det koster 4000 for at træne 10 gange med ham, og 7500 for at træne 20 gange med ham, og det har jeg desværre ikke lige råd til :( men det er helt sikkert at når jeg får et job med god løn skal jeg have mig en personlig træner, for det er simpelthen det bedste, og så var ham jeg havde også rigtig sød at snakke med ;-)
Sidste weekend var jeg så sammen med mine 5 piger i min gruppe, eller det er ikke rigtigt en gruppe på den måde :-D bare os 6 piger der altid hænger ud i weekenderne.
Så vi havde besluttet os at tage på camping, 2 timer sydpå, oppe i bjergene, og jeg ved ikke rigtigt hvad jeg troede at vi skulle, for jeg havde da pakket som om vi skulle bo på fint hotel, og havde intet praktisk med overhovedet når nu man skal på camping ude i skoven/bjergene :-D vi 4 af os tog afsted om fredagen, og da vi kom derop var det allerede mørkt, og der var altså ikke bare mørkt, der var HELT mørkt!! Virkelig skræmmende! Og måden man kommer derop på er at man kører op af bjerg kanten, hvor man nærmest føler at man er ved at køre ud over kanten, og vejen er så smal og snoet så der næsten ikke kan køre 2 biler ved siden af hinanden.  Så endelig efter 2 timer kom vi til vores lille hytte noget, hvor vi alle blev SÅ overrasket! Der var intet varme, for altså der var ikke engang vinduer i hytten, det var bare sådan nogle myggenets ting der var for, og der var intet elektricitet, så intet lys, ingen opladning af mobiler eller noget som helst, heldigvis havde Ida taget små lys med, som vi så brugte :-D men altså det var virkelig en KOLD fornøjelse. Jeg havde bare taget et lille tæppe med, og jeg lå vågen næsten hele natten fordi at jeg frøs så meget, så jeg tænkte bare, jeg sover IKKE her igen i morgen. Men vi vågnede så op, og alt var helt fantastisk, solen skinnede, og vi så hvor smuk natur vi egentlig boede ved, da vi jo intet kunne se om aftenen, da vi kom så sent :) vi fik gået lidt rundt på pladsen og set de andre mennesker der sov der, og vi kørte ned til den nærmeste by for at få signal, wi-fi og morgenmad, hvilket alle tre ting manglede oppe på pladsen. Vi fik købt en masse mad, så vi kunne klare os til resten af weekenden. Da vi kom tilbage hikede vi lidt, og vi fik set et vandfald, der var helt vildt lille, men stadig rigtig smukt og ellers gik vi rundt og kiggede på de store store træer, der er så store så mange mennesker kan stå inde i træet :-D altså det er helt vildt! Det er også de højeste og største træer i hele verden (de hedder redwood trees, hvis nogen vil se dem, man kan ikke rigtigt se hvor store de egentlig er, på mine billeder).
I løbet af eftermiddagen kom de 2 andre piger, og vi havde alle skrevet til dem at de skulle tage en masse nødvendige ting med, så de havde fyldt hele deres 7 personers bil op med tæpper, soveposer, mad osv. Da vi ikke havde vores mobiler, blev vi rent faktisk nødt til at være sådan sammen og snakke sammen :-D ej, det var faktisk rigtig hyggeligt. Vi gik rundt på pladsen, grillede, dansede, drak, fik mødt nogen nye sjove mennesker, hørt god musik osv.  
Om søndagen kørte vi så alle hjem, og imens Ida bare skulle hjem og sove og slappe af, tog jeg til San Francisco hvor vejret var helt perfekt! Tror det var 24 grader eller der omkring. Så jeg tog hen i Dolores park med Gaby, hvor der var fyldt med mennesker, det var helt vildt så mange der var :-D og vi brugte i hvert fald 40 minutter på at finde parkingsplads. Men det var rigtig hyggeligt, og jeg fik mødt nogen søde mennesker som jeg skal være sammen med igen i slutningen af maj.Mødte blandt andet en anden dansk pige der også havde været au pair for nogle år siden, men hun forelskede sig så i en fyr, og er nu kommet tilbage for at være sammen med ham og for at tage sin uddannelse herover. Men i slutningen af maj skal jeg nemlig op til en Lake party, der er 2-3 timer nordpå. Det er en dansk fyr der har lejet en kæmpe hus, oppe ved en stor sø, og så kommer der 130 mennesker der skal være der hele weekenden, og bare hygge, drikke, feste, sole, bade osv. Glæder mig super meget til det!! 



(Min nye taske fra Anita's arbejdsplads, Stella & Dot)

(Vores hytte)

(Vores lille bål sted)



(Daniela havde været så klog at bestemme en handikap hytte, så den ene seng var smal, så der var plads til en eventuel kørestol :-D )

(Kirke, tror jeg vidst nok, i San Francisco)


(Dolores park i San Francisco)


(Mit smukke nye armbånd som jeg har fået fra Stella & Dot)


(Cheerleaders og orkester der varmer op på parkeringspladsen inden Stanford kampen)

(Xenia i drive-in biograf)


(Min veninde Natasja og en fyr fra Stanford, der åbenbart er "kendt" :-D )

(Smuk solnedgang ned over bjergene)



(Pakke som er blevet sendt hjem til mor, far, Nikolaj, Laura og Dina)

Ellers har jeg bare brugt min tid på fitness! Skal være klar til sommer jo ;-) Så er begyndt på et hiphop hold, sammen med en anden tysk au pair, der også er medlem af den fitness club, som min værtsfamilie er, så det er rigtig dejligt at have en at følges med. Det er hver tirsdag i 8 uger, så det bliver rigtig sjovt :-D pigerne/damerne der er på holdet er rigtig søde og sjove, og især en dame ligner SÅ meget hende fra Mean Girls, hende moren, der er sådan cool mor. Tror nu bare hende her er mormor, men altså hun danser for det første i kun træningsbh, og så har hun stylet sit hår helt perfekt, og så når vi danser kaster hun det her hår rundt, og kan det meste af tiden ikke se noget, fordi hun prøver at være sexet og det hele så er foran hendes øjne :-D og så hver gang vi har pause er hun sådan ”wiiiihuuu” og råber og danser sådan lidt for sig selv, og ja ej hun er bare rigtig sjov og kan ikke lade vær med at grine lidt af hende :-D
Men mandag og torsdag går jeg så til zumba, og tirsdag hiphop. Så jeg har nok at se til, plus 45 timers arbejde og skole 2 gange om ugen også :) når pigerne har fri fra skole, skal vi hen til vores fitness club 2-3 gange om ugen, hvor vi kan ligge og sole, og bade og svømme rundt og bare slappe af. Det er helt vildt hyggeligt! Jeg var derhenne med Asha en dag i denne her uge, imens Uma var i skole. Og vi havde det simpelthen så sjovt! Asha er en vandhund og springer rundt og dukker rundt hele tiden, så der er ikke 1 sekund hvor der er fred og ro, men jeg elsker det!!
Nu er det snart weekend, og har en hel masse ”måske” planer, så det må jeg se hvad det bliver til :)



Håber alle har det godt derhjemme. Kys kys <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar