fredag den 7. februar 2014

Januar :-*

Tiden flyver afsted og har ikke fået skrevet blog i lang tid <3 der er nu 61 dage til jeg kommer hjem! Yay! Alle spørger mig om jeg er ked af det eller spændt, og faktisk er jeg begge dele! Er så ked af at det slutter med at være her i Californien, og kommer som sagt til at savne pigerne og familien SÅ meget, og det er virkelig en underlig følelse at afslutte alt herover, det er jo blevet min hverdag og det jeg er vant til nu, men bliver også godt at være hjemme hos min familie og venner igen, som jeg savner rigtig meget <3 er klar på et nyt kapitel i mit liv, og glæder mig til alt det nye der kommer til at ske. Slutter som sagt som au pair d. 24 marts. Så har jeg fundet ud af hvad jeg skal med mine 2 ugers ferie! Havde ellers forberedt mig på at sove i lufthavnen i 14 dage med mig selv, hvis ikke jeg fandt på noget :-D haha. Men fra d. 24 marts til d. 30 skal jeg til Florida! Nana som var au pair i Seattle, men er hjemme i Danmark pt, kommer tilbage og holder ferie her! Yay glæder mig så meget <3 vi havde slet ikke aftalt noget, men fandt ud af at hun præcist var herover i de dage jeg har ferie. Så først skal vi til Orlando, hvor vi nok skal til Disneyland og nogle andre parker, og så har vi bestilt lækkert hotel i Miami, hvor vi er de sidste 4 dage, sammen med Nana’s anden veninde :) så rejser vi tilbage til SF om søndagen. Og om mandagen d. 30 marts til d. 6 april tager vi til HAWAIIIIIIII BABY!!! Glæder mig SÅ meget, og det har altid været en stor drøm at komme dertil, så det bliver så fantastisk. Vi skal afsted sammen med en anden pige også, som virker rigtig sød! Og så går den lange tur til Danmark d. 7 april, men lander først i Kastrup d. 8 april! Så lige en lille opdateret om det. Hihi.
Nu er det lang tid siden jeg har skrevet, så svært at skrive hvad der er sket hver eneste dag, men weekenden efter jeg skrev blog sidst, var jeg på Stanford sammen med en masse venner, hvor der var Prom :) havde selvfølgelig en af mine lange kjoler på, som jeg elsker! Alle fyre var klædt i jakkesæt og pigerne i fine kjoler, og der blev spillet gamle sange, der var sådan et sted hvor man kunne få taget billeder af en fotograf, og ellers havde vi alle bare en super sjov aften! Godt at komme ud igen og være social, efter at have været halv sløj og syg i 1-2 uger! Dagen efter havde jeg heldigvis ikke tømmermænd, så jeg tog i fitness center sammen med min tyske veninde Johanna og hendes veninde JJ. Det var super skønt vejr den dag, så vi lå ved poolen og solede og stegte, og fik også dyppet os i poolen! Efter det gjorde vi os klar og så tog vi ud og spiste på en lækker restaurant der hedder spaghetti factory! Restauranten var vildt udsmykket med gamle lamper, og sådan nogle kæmpe sofaer man sad i, og så var der også et tog!! Der hvor man sad og spiste, lidt vildt. Og vi er jo i USA, så vi fik SÅ meget mad! Vi var næsten helt mætte efter forretten! Efter det tog vi i biografen for at se American Hustle, det havde fået en masse flotte nomineringer og priser, men den sagde os slet ikke noget! Ikke lige min type film, men var sådan ok :) og Brandley cooper var jo med i ;-) dagen efter, om søndagen, tog jeg ind til San Francisco hvor jeg mødtes med en ny dansker, hun har kun været her et par uger, og er faktisk hos en familie, hvis gamle au pair jeg snakkede med før, ja det en lille verden :-D men hun er rigtig sød, og var også med hende og en anden dansker, og så min tyske veninde Sabine til Santa Cruz for 2 weekender siden, det var super hyggeligt, og vi det sjovt derned på vej ned i bilen, med højt musik, vinduerne rullet ned osv. :-D den dag vi var der, var der surfer konkurrence!!! Dvs. masser af surferdudes, men de var næsten alle ude i vandet og surfe selvfølgelig, men stadig!! Elsker den by, der er sådan en fed chill cali stemning, og alle er så flinke der. Vi spiste frokost/aftensmad på en restaurant og efter gik vi ned på stranden og snakkede og slappede lidt af :) Ellers har jeg arbejdet sent nogle dage, hvor jeg så skulle lave mad til pigerne, lave lektier med dem, give dem bad, ligge dem i seng osv. og vi hyggede os så meget! Elsker at være sammen med pigerne og vi laver altid så mange sjove lege i huset, tager fjollet billeder osv. <3
Så har Kelly også haft fødselsdag hvor han fyldte 40 år, så sidste weekend om fredagen tog vi ud og spiste på en restaurant med resten af familien. Synes det er en dejlig følelse at jeg føler mig som en del af familien, så vi hyggede rigtigt og fik god mad og drak vin og champagne! Det var bordet ved siden af, der gav os champagne, da de hørte at Kelly havde fødselsdag. Om lørdagen var det så hans rigtige fødselsdag og vidste godt Anita havde planlagt noget, men vidste ikke hvad, og troede hun ville holde en fest for venner eller sådan noget. Men vi sidder så og spiser morgenmad og han åbner gaver osv. så har Anita så 4 kort, og han starter med at få det første, hvor der står at han skal pakke hans kuffert og at hans venner kommer og henter ham. Efter en time kommer hans venner så og han aner ingenting, de kører ham så til lufthavnen og der møder Anita ham. Han ved stadig ikke hvor han skal hen, og Anita giver ham ikke flybiletten, før de er tjekket ind og det hele, så kommer alle hans andre venner og overrasker ham i lufthavnen og så skal de alle til Vegas!! Han tror så det ”bare” det er hans venner her fra Californien, men når de så kommer til Vegas, er hans venner fra New York og resten af landet der også, som han gik i skole med for mange år siden! Og så var de alle ud og spise og så på en natklub efter! Vidste godt hvad der skulle ske, og var så bange for at røbe noget, så turde næsten ikke sige noget når han var der :-D haha. Ellers har jeg været til ishockey kamp, hvor san jose sharks spillede og de vandt selvfølgelig! rigtig fed kamp og det er så sjovt at tage til sportskampe her! de går så højt op i det, alle har trøjerne på, der er "kiss cam" i pauserne, en masse lege/quizzer osv. rigtig hyggelig aften, jeg var der sammen med en ny dansker der hedder Janina, og hun var også rigtig sød :) så har jeg også været i fitness! Surprise, MEGET spændende :-D haha ej, men har jo fundet ud af at min veninde er medlem der, så kan træne med hende og er så meget sjovere end at gøre det alene. Der er de sygeste hold man kan tage herover, og så mange maskiner jeg aldrig har set i Danmark før :-D så vi laver så mange øvelser jeg aldrig har lavet før, og min krop er så ødelagt efter det! Men det virker. Og så i går da vi var i fitness, så kommer der 3 fyre hen, ja imens vi står og strejker ud og står med benene i vejret, og spørger hvad vi hedder, hvor vi er fra, at de skulle da nok vise os rundt osv. vi var bare så grimme og svedige og det sidste jeg havde lyst til, var at snakke med dem! Så vi gik bare, imens de råbte efter os hvad vores nummer var! Åh de er ikke generte herover de amerikanere! Var også til en super bowl/pool party fest, og møder så en der vil komme til Danmark til sommer, og vil rejse rundt med mig i Saint Tropez osv. tænker bare rolig nu tyr, har kun mødt dig i 10 minutter :-D men den fest var faktisk rigtig sjov! Det var en time sydpå fra hvor jeg bor, så tog derhen med 4 veninder :) ham der havde resten boede i det fedeste lejligheds complex, og der var sådan et fest lokale/stue noget han havde lejet, så vi havde pool lige ude foran, grill, et sted vi kunne spille billiard, lave mad osv. tror vi var 40 personer, og det var rigtig sjovt :) vi fik faktisk ikke set så meget super bowl! Haha, går kun op i det når de hold jeg holder med spiller, og 49’ers fra San Francisco, røg jo ud i sidste kamp! Men havde en hyggelig dag, og så efter tog jeg i biografen med en veninde og så The awkward moment, som er med Zac Efron! Sådan en rigtig sjov film, der handler om dating :-D


(Yay godt vejr i januar, nu er det så regnevejr i 4 dage :( )

(Mavericks tæt hvor jeg bor, hvor nogen af de største bølger i verden er)

(Sabina og jeg til Stanford prom)

(Uma's 7 års fødselsdag)

(Glæder mig SÅ meget til Hawaii)

(Uma's fødselsdag, der blev holdt hvor de træner gymnastik)


(Asha der ser lidt klog ud med briller :-D)

(Civic Center i San Francisco, hvor borgermesteren osv. er)



(Santa Cruz og en masse surfere)

(Haha elsker denne her palme, så høj og tynd og står helt alene og så er den skæv)

(Vi spottede lige en sød fyr, og så stalker agtig som jeg er, tager jeg et billede af ham :-D )


(Ishockey kamp med Janina, vores hold Sharks vandt selvfølgelig)


(Fro-yo med Uma og Asha)

(De går da lige lidt op i legepladserne herover)


(Da vi var i Seaworld i Florida, stod vi i kø i 45 minutter for at se en isbjørn, og da vi endelig kom derhen, stod den helt i hjørnet og gemte sig, og vi så den kun bagfra, og da jeg så var i SF zoo med Asha, tog jeg et billede af denne her, der er 5 minutter inde i parken, og er lige ved hvor man kan stå og kigge på den, så sendte et billede til min mor af den, fordi hun så gerne ville se en isbjørn! haha)


(Stedet vi så Super Bowl)

I denne uge har jeg trænet, hygget med mine veninder, fået set alle mine favorit shows og slappet af <3 i weekenden skal jeg til fest på Stanford sammen med nogen venner, hvilket altid er sjovt! Og så nok til en fødselsdagsfest i San Francisco, og så mødes med nogen danskere, og med en ny tysker der studerer til advokat her, hun sagde at alle dem hun studerer med, er så seriøse og bare studerer hele tiden, så hun ville gerne ud og have det sjovt! Haha :-D Ellers er jeg ved at planlægge nogle roadtrips! Vil gerne til Tahoe igen før jeg tager hjem, og så Santa Barbara eller San Diego! Så der sker lidt herover <3 håber alle har det godt derhjemme, kan ikke vente til at se alle igen! Kys kys Naddie. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar